تمرینات افزایش قد

تمرینات افزایش قد در بزرگسالی نقش مستقیم در قد کشیدن شما به خصوص در سنین بعد

از نوجوانی و جوانی دارند شاید می توان به تنها روش مناسب رشد قد بعد از سن رشد

معرفی کرد البته که روش های دیگری نیز مثل عمل جراحی نیز وجود دارد اما تمرینات کاربردی تر هستند.

در این مقاله در مورد انواع ورزش های مناسب برای بلند شدن قد صحبت می کنیم

و شما را با تمرینات اصلاحی آشنا می کنیم پس با مستر قد همراه باشید البته اگر

می خواهید بعد از بلوغ به افزایش قد برسید.

اشتباهات رایج رشد قد در بزرگسالی

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که افراد بزرگ سال آن را انجام می دهند ان است

که برای تمرین کردن به سمت ورزش هایی مثل والیبال و بستکتبال می روند.

البته که این دو ورزش برای بلند شدن قد مناسب هستند اما فقط و فقط در دوران بلوغ

اما اگر شما سنی دارید که بالاتر و بیشتر از دوران رشد است دیگر نباید به فکر چنین

ورزش هایی باشید این بدین معنا نیست که ورزش کردن بعد از بلوغ دچار افزایش قد نمی شود

بلکه بدین معناست که باید ورزش هایی متناسب با رشد قد انجام شود که محدودیت سنی نداشته باشد.

در این مقاله در مورد این نوع تمرینات صحبت خواهیم کرد.

حرکات کششی انجام دهید

یکی از ساده ترین تمرینات که در بلند شدن شما تاثیر مستقیم دارد همین حرکات

کششی هستش که ما به فکر می کنیم ساده هستند و زیاد به آن ها بها نمی دهیم.

حرکات کششی باعث کش آمدن بدن می شوند و به طور کلی انعطاف بدن را بیشتر می کنند

حال اگر شما دردوران کودکی و حتی نوجوانی این حرکات را انجام داده باشید بدن خشکی ندارید

و در انجام این حرکات به شما فشار زیادی وارد نخواهد شد.

به صورت کلی سعی کنید یک بار قبل از خواب و بار دیگر بعد از بیدار شدن در صبح و قبل از خوردن

صبحانه این تمرینات را انجام دهید مورد مهم دیگر که در رشد شما موثر است این هستش که

در انجام حرکات کششی تدوام داشته باشید تا به نتیجه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *