بازاریاب برند خودت باش !

وقتی اسم بازاریاب را می شنویم بی اختیار فردی در ذهن ما مجسم می شود که می خواهد هر طور شده محصول شرکتی را که استخدام آن است به ما بفروشد. بدون اینکه حتی نیاز ما را بسنجد و یا از کیفیت محصول خود مطئمن باشد و بدتر از آن تسلط کافی به امتیازها و ویژگی های خود محصول و شرکتی که برای آن کار میکند و رقبا ندارد.

بی اختیار به دنبال این ذهنیت، کلمه بازاریابی پیامکی نیز ما رو یاد انبوهی از پیامک هایی می اندازد که روزانه برایمان ارسال می شود و ما بدون مطالعه آنها را پاک میکنیم.

حال با این مقدمه شرکتی را در نظر بگیرید که برای فروش بیشتر برای بازاریاب و بازاریاب پیامکی هزینه می کند بدون آنکه نتیجه قابل قبولی از این سرمایه گذاری بدست آورد.

اگر قصد بازاریابی برای جذب مشتری بیشتر برای کار یا برند خود را دارید اول از همه برای خودتان سرمایه گذاری کنید. از توانایی های خود مطلع شوید و حتی بدانید چه خدماتی را نمی توانید ارائه دهید.

از همه مهمتر بازار هدف خود را مشخص کنید و شروع کنید به جمع آوری بانک اطلاعاتی از مشتریانی که به خدمات شما نیاز دارند.

بعد از این مراحل شروع کنید به بازاریابی برای خودتان و توامندی ها و خدماتی که ارائه میدهید.برای خود ارزش آفرینی کنید تا مشتری هم برای شما ارزش افزوده بیاورد. در ذهن و عواطف مشتری نفوذ کنید.

کاری کنید که مشتری شما را به عنوان برند بشناسد. بهترین خود را به بهترین مشتریان ارائه دهید.

نیاز نیست به مشتریانی که به خدمات شما نیاز ندارند یا اهمیتی برای کار شما نمی دهند و قرار نیست هزینه چندانی برای خدمات شما ارائه دهند زمان و توانایی خود را هدر دهید.

پس هدفمند بازاریابی کن !

من طراح هستم اگه به خدمات من نیاز دارین خوشحال می شم به صورت پروژه ایی با شما کار کنم
من طراح هستم اگه به خدمات من نیاز دارین خوشحال می شم به صورت پروژه ایی با شما کار کنم



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *