بازاریابی هوشمند در تجارت الکترونیک

تبلیغات مهندسی شده در تجارت الکترونیک

اتاق بازرگانی
اتاق بازرگانی
https://youtu.be/OWxPtWy-bHw

.‌زمانی که ترکیب گررجنوبیفتن اطلاعات از مخاطبان و کاربران و یا #مشتریان سایت هدفمند باشد ما می توانیم برای دور بعدی تبلیغات خود یعنی بعد از اینکه کاربران در سایت خرید کردن و به زبان ساده #مشتری شدند در دور جدید سوق دادن کاربران قبلی به خرید جدید کاملا تبلیغات هوشمندانه و مهندسی شده داشته باشیم . چون در این دور براحتی ما تا حد زیادی با خواسته مشتری از قبل آشنا هستیم . حالا اینکه چگونه این اطلاعات را اخذ و طبقه بندی و مهندسی و شفاف سازی کرده و براحتی به یک #فروش موفق تبدیل کنیم‌ مباحثی هستند که در کارگاه های عملی تخصصی تدوین #استراتژی های بازاریابی هوشمند در تجارت الکترونیک توسط حسین زینی وند آموزش عملی جهت #شرکت ها و سازمان ها بعمل می آید.


حسین زینی وند

مدرس دوره های عملی تجارت الکترونیک





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *