بازاریابی از طریق ایمیل و روابط عمومی الکترونیکی

هر کاری که هستیم در ابتدا عرض کنم در هر کاری که هستی و این بخش را جدی گرفته و آن را اجرا و یا گسترده نمایید. بخش از فرآیند کسب و کار آنلاین یا اینترنتی با مباحثی مانند تبلیغات و روابط عمومی همپوشانی گسترده ای دارد و فلسفه تجارت بر مبنای الکترونیکی تعبیر و تفسیر های جدیدی دارد و کاملا متفاوت با شیوه سنتی است .



زمانی که کاربران شما اطلاعات ایمیل و موبایل خود را به هنگام ثبت نام در سایت به ما می دهند ، اطلاع رسانی های بعدی حالا این اطلاع رسانی شامل ارسال خبرنامه های الکترونیکی یا مدیریت ارتباط با مشتری و حتی تبلیغات آنلاین باشد همسو و طبقه بندی و مهندسی شده با هدف مشخص در جهت کسب و کار ما میباشد ، روابط عمومی ها همیشه جز لاینفک ارتباط سازمان و شرکت های ما با طیف مشتریان و مخاطبان ما می باشد، و این ارتباط چه از طریق میل سرورهای اختصاصی ما و چه از طریق ایجاد حلقه این مخاطبان در شبکه های اجتماعی و گروه های مسنجری مانند واتسپ و تلگرام خاصیت تعاملی و فارغ از جغرافیا مکانی را برای ما ایجاد کرده و به بیانی شفاف تر تریبون های گسترده و ارتباطی عالی در اختیار ما قرار می دهد که باعث چابکی بخش های تبلیغات و روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال ما می گردد .

اتاق بازرگانی
اتاق بازرگانی

فراموش نکنیم ارائه نوع محتوا های با کیفیت در خبرنامه ها و مطالب منتشره در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلف به صورت هوشمند مبتنی بر ساختار رفتار مخاطبان ما باعث ایجاد ارزش افزوده شرکت و کسب و کار ما و تقویت استراتژی رقابتی ما در مقایسه با رقبای ما می گردد . دوره مربوطه در خصوص صادرات از طریق بازاریابی دیجیتال برای مجموعه شرکت پتروشیمی جم می باشد .

بزودی گردشگری الکترونیکی
بزودی گردشگری الکترونیکی


این مباحث ادامه دارد .

حسین زینی وند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *