ایمیل مارکتینگ روشی نوین برای کسب و کار ها


امروز قرار درباره ی یکی از زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ که ایمیل مارکتینگ نام داره صحبت کنیم . همانطور که میدونین بحث داغ این روزا برای هر استارتاپی یا کسب و کار نوظهوری، روش معرفی خودش به عموم آدماست. دیجیتال مارکتینگ انجام این کارو برای ما آسان کرده. حالا می خوایم ببینیم یکی از زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ که همون ایمیل مارکتینگ هست چه جوری میتونه کار ما رو راه بندازه ؟

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی هدفش ایجاد یک ارتباط دوسویه با مخاطب است  نه اینکه صرفا ایمیل های تبلیغاتی را بدون برنامه ریزی برای هر مخاطبی بفرستید.

پس کاری که شما باید بکنید این است که لیستی از مخاطبین هدف تعیین کنید و با آن ها ارتباط ایمیلی داشته باشید و مطمئن بشید که آن ها از این ارتباط راضی هستند .

کاری دیگری که باید انجام دهیم تهیه خبرنامه های ایمیلی است. یکی از هدف هایی که این خبرنامه ها دنبال می کنند دادن اطلاع درباره ی محصول و خدمات شماست. مثل فروش ها ، زمان حراج و تخفیف و ... . این خبرنامه ها در بازه های زمانی مشخص برای مخاطب فرستاده می شوند و داشتن نظم یکی از ویژگی های مهم آن است. علاوه بر آن اینکه طراحی و دیزاین جذابی هم داشته باشند به مخاطب پسند شدن کار کمک شایانی می کند.

برای اینکه بدانید بازخوردهایی که از ایمیل مارکتینگ میگیرید در چه سطحی قرار دارد باید از ابزار های مربوطه استفاده کنید و با استفاده از این ابزارات به آنالیز و تحلیل داده ها بپردازید و استراتژی خودتان را مشخص کنید و یا آن که آن را اصلاح کنید.

همانطور که دیدین ایمیل مارکتینگ یه راه اثر بخش و سودمند برای بازاریابی است که میتونه صدای محصولات شما و یا خدماتی که ارائه می دهید به گوش مخاطبان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *