ابزارهایی برای یافتن بهترین کلمات کلیدی

برای اینکه وبسایت خودمان را به گوگل معرفی کنیم و در آن به موقعیت و جایگاه درستی برسیم باید سئوی سایت را همیشه در نظر داشته و حتی برای آن متخصص استخدام کنیم. (البته اگر خودتان حوصله یادگیری ندارید) حال مسئله‌ای که در سئوی سایت‌ها حرف اول را می‌زند، کلمات کلیدی است. بله! شما با در نظر گرفتن کلمه هدف خود می‌توانید موضوع درستی انتخاب کرده، برحسب آن عنوان درستی بسازید، با کمک آن محتوای خوبی تولید کنید و ...
شاید با خود فکر کنید یافتن کلمه کلیدی که کاری ندارد. یک کلمه انتخاب کرده و براساس آن یک محتوا تولید می‌کنیم. بله همین‌طور است اما یافتن کلمه کلیدی که هدف اصلی سایت را به دنبال دارد باید به گونه‌ای انتخاب شود که تا پایان عمر سایت جواب دهد و قادر به گرفتن جایگاه باشد. از این رو ما پیشنهاد می‌کنیم از ابزارهای یافتن کلمه کلیدی غافل نشوید و از آن‌ها حتما کمک بگیرید. ما در اینجا شما را با برخی از بهترین ابزارها آشنا می‌کنیم.

۱- ابزار SEMrush

با ورود و عضویت در این سایت یک پکیج کامل سئو را در اختیار خواهید داشت. این سایت شما را در یافتن بهترین کلمه کلیدی و تجزیه و تحلیل آن یاری می‌کند. تمامی اتفاقاتی که با این کلمات در سایت می‌افتد را خواهید دید. همچنین کلمات کلیدی مشابه و ضریب محبوبیت آن را نیز به شما نشان می‌دهد.

۲- ابزار Answer ThePublic

این ابزار نیز یکی از بهترین ابزارهای یافتن کلمات کلیدی اما به شیوه‌ای متفاوت است. یعنی نتایج بدست آمده را در یک فرمت بصری به نمایش می‌گذارد. نتایج حاصل از این ابزار بنا به توصیه‌های بینگ و گوگل است.

۳- ابزار Ubersuggest

با کمک Ubersuggest می‌توانید کلمه هدف خود را جستجو کرده و براساس آن سایر کلمات را بیابید. این کلمات کلیدی در یک دسته مشخص موجود بوده و می‌توان براساس آن مقالات خوبی تهیه کرد.

۴- ابزار Ahrefs

این ابزار نیز یک ابزار کاملا حرفه‌ای برای یافتن کلمات هدف است. شما کلمه موردنظر خود را وارد کرده و این ابزار به شما تمامی کلمات کلیدی موجود را می‌دهد.

۵- ابزار Google Keyword Planner

این ابزار برای تبلیغ کنندگان مناسب است اما برنامه‌های جالبی برای یافتن کلمات کلیدی نیز دارد. می‌توانید آن را امتحان کرده و کمی با آن کار کنید تا کلمات هدف را به شما ارائه دهد.

یافتن کلمه کلیدی یکی از قوانین و اهداف سئو در سایت شماست. باید بهترین و کاربردی‌ترین گزینه را انتخاب کرده و در مقالات خود به کار ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *